Aktualności

ZŁÓŻ WNIOSEK!

  • 19-10-2021
Ruszył  nabór wniosków w programie wsparcia dzieci z rodzin byłych pracowników PGR-ów.
 
Centrum Projektów Polska Cyfrowa rozpoczęło nabór wniosków o granty na zakup sprzętu komputerowego dla dzieci z rodzin byłych pracowników PGR. Celem projektu jest wsparcie rodzin popegeerowskich z dziećmi w zakresie dostępu do sprzętu komputerowego oraz dostępu do Internetu. Wniosek składany będzie przez Gminę Bełchatów na podstawie oświadczeń rodziców/opiekunów prawnych, bądź uczniów pełnoletnich.
Konkurs skierowany jest do gmin popegeerowskich. Dofinansowanie będzie można otrzymać m.in. na sprzęt komputerowy z urządzeniami peryferyjnymi i akcesoriami oraz niezbędnym oprogramowaniem, umożliwiających pracę zdalną, w tym niezbędne akcesoria i oprogramowanie dla osób z niepełnosprawnościami.
 
Każdy uczeń ubiegający się o przyznanie komputera musi spełniać dwa warunki:
  1. rodzice, dziadkowie lub pradziadkowie pracowali w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej,
  2. mieszka w gminie, w której znajdował się PGR.
Zainteresowane i uprawnione osoby składają następujące dokumenty:
Gdzie i do kiedy należy złożyć wymagane dokumenty?
Wszystkie niezbędne oświadczenia należy złożyć niezwłocznie do 26 października 2021r. do godz. 15.30, w Punkcie Informacyjnym Urzędu Gminy Bełchatów, ul. Kościuszki 13
97-400 Bełchatów. Wszelkie dokumenty składane po tym terminie nie będą rozpatrywane. Oświadczenia można pobrać w Punkcie.
Więcej informacji udzielają pracownicy Referatu Inwestycji, nr tel. 44 6352645 wew. 44.
Uwaga! Złożenie oświadczenia nie gwarantuje otrzymania wsparcia w ramach projektu!
Więcej informacji na stronie: https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr
Zmiany w dokumentacji konkursowej wprowadzone przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa skutkować mogą wprowadzeniem zmian w udostępnianych formularzach i koniecznością przedłożenia dodatkowych dokumentów czy informacji.

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją